Αθήνα, 24/01/2013
ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ
.
Με την παρούσα ανακοίνωση σας παράσχουμε οδηγίες για την ορθή διαχείριση των ραντεβού των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, ενόψει της επίσχεσης παροχής υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του Οργανισμού από 01/02/2013.
Οι οδηγίες αυτές, αποσκοπούν αφενός μεν στην νομική σας κατοχύρωση και αφετέρου στο fair play μεταξύ των παρόχων που θα συμμετάσχουν στην επίσχεση.
Το τηλεφωνικό σας κέντρο θα πρέπει στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, που θα επιχειρήσουν να προγραμματίσουν ραντεβού στην μονάδα σας από 01/02/2013 και μετά, να τους παρέχει την παρακάτω ενημέρωση :
«Αγαπητέ ασφαλισμένε, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι πάροχοι υπηρεσιών υγείας του ΕΟΠΥΥ έχουν ανακοινώσει από 01/02/2013 επίσχεση υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του Oργανισμού και ως εκ τούτου, εάν η απόφαση αυτή δεν έχει αλλάξει μέχρι την ημερομηνία διενέργειας της εξέτασης σας τότε θα είστε υποχρεωμένος να καταβάλλετε το αντίτιμο της αξίας των εξετάσεων σας, όπως αυτή καθορίζεται στο κρατικό τιμολόγιο»
Σημείωση : την ίδια ενημέρωση θα πρέπει να παράσχετε και προς τους ασφαλισμένους εκείνους που έκλεισαν ραντεβού στο εργαστήριο σας από την 01/02/2013 και μετά και πριν την έκδοση της παρούσας ανακοίνωσης.
Η γραμματειακή υποστήριξη της Ομοσπονδίας μας, θα δέχεται το οποιαδήποτε ερώτημα (μέσω fax ή email) που θα αφορά θέματα ή απορίες αναφορικά με την ανακοινωθείσα επίσχεση υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους του Οργανισμού.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Λ. Αναγνώστου Ι. Κλεινάκης