Πλατφόρμα εγγραφής ιατρών-μελών του ΙΣΑ για την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ

 


ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Σας κοινοποιούμε την εξουσιοδότηση που πρέπει να
συμπληρώσετε και να αποστείλετε στον οικείο Ιατρικό
Σύλλογο, ώστε όλοι οι Ιατρικοί Σύλλογοι μαζί να
προβούν σε διαπραγμάτευση και συμφωνία νέων όρων
συλλογικής σύμβασης με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Πατήστε εδώ

 

Επικοινωνήστε


 

banner privacy

 

 

Προσφορά Taseis Management για εφαρμογή ISO 9001

Μορφή pdf

Δημοφιλέστερα Άρθρα

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΛΙΝΙΚΟΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ (ΠΟΣΚΕ)
ΧΑΡ.ΤΡΙΚΟΥΠΗ 12,ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ  Τ.Κ 16346, ΤΗΛ.210-9959181,FAX:210-9916854

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ  (ΠΟΣΙΠΥ)
Πανεπιστημίου 56, Αθήνα, Τ.Κ. 10678, ΤΗΛ 210.3304298

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ  (ΠΑΣΙΔΙΚ)
Πανεπιστημίου 58, Αθήνα, Τ.Κ. 10678, ΤΗΛ 210.3306487

Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Ιατρικών Εταιρειών και Πολυϊατρείων (ΠΑΝΙΔΙ)
Καραγεώργη Σερβίας 2, Αθήνα – Σύνταγμα Τ.Κ. 10562, ΤΗΛ.2111825400

Ένωση Ιατρών Ε.Ο.Π.Υ.Υ. (ΕΝ.Ι.-Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)
Πατησίων 210, Αθήνα, Τ.Κ. 10446, ΤΗΛ. 2610639539


Αθήνα, 07/06/2021

Προς
Υπ. Υγείας, κ. Βασ. Κικίλια
Υπ. Ανάπτυξης, κ. Αδ. Γεωργιάδη
Αναπλ. Υπουργό Οικονομικών, κ. Θ. Σκυλακάκη


ΘΕΜΑ : Συμψηφισμός αυτόματης επιστροφής (claw back) με επενδύσεις
ιδιωτικών φορέων Π.Φ.Υ.


Αρχικά, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ουσιαστική παρέμβαση ή διαρθρωτικό μέτρο για την κατάργηση του claw back, που βαραίνει τον κλάδο από το 2013, παρότι προεκλογικά υπήρχαν τέτοιες  εξαγγελίες και μετεκλογικά αντίστοιχες υποσχέσεις.
Έχουμε ήδη συσκεφθεί με τον κ. Σκυλακάκη στον οποίο έχουμε καταθέσει τα αιτήματά μας για αύξηση του ανώτατου ορίου για το 2020 με το ποσό των 28 εκατ. κατ’ ελάχιστο για την κάλυψη των αναγκών για παροχή υγειονομικής φύσεως υπηρεσιών από τα ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια για την εξυπηρέτηση των πολιτών, η οποία ακόμα δεν έχει ακόμη τελεσφορήσει, παρόλο που υπήρχε σχετική δέσμευση από την πλευρά του Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι είναι αδήριτη ανάγκη η αύξηση του προϋπολογισμού και λόγω των αυξημένων αναγκών που προέκυψαν εν μέσω πανδημίας, μιας και τα δημόσια νοσοκομεία παρείχαν σε πολύ περιορισμένο βαθμό τέτοιου είδους υπηρεσίες εν μέσω COVID. Οι συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία απαιτούν άμεση ενίσχυση του προϋπολογισμού για την ανάπτυξη της ΠΦΥ που θα καλύψουν τις πάγιες και επείγουσες ανάγκες των χρόνιων πασχόντων και των ασθενών COVID-19. Υπενθυμίζουμε ότι η  μεγάλη οικονομική επιβάρυνση των ιδιωτικών φορέων υγείας (μέτρα ατομικής προστασίας, απολύμανσης, μέτρα αποφυγής συνωστισμού, άδειες ειδικού σκοπού, κλπ) κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, έχει δημιουργήσει ανάγκες χρηματοδότησης αλλά και ρευστότητας, η οποία προστίθεται στις τακτικές μηνιαίες παρακρατήσεις αποζημίωσης των παρόχων από τον καταλογισμό του claw back.
Ένα άλλο μέτρο που θα βοηθούσε τον κλάδο και παράλληλα έχει ήδη ληφθεί για τις φαρμακευτικές εταιρείες είναι η σύνδεση της ανάπτυξης του κλάδου με τον εκσυγχρονισμό των μηχανημάτων κάθε μορφής σε όλους τους φορείς Π.Φ.Υ., με τον συμψηφισμό της αυτόματης επιστροφής (claw back), μέτρο που προτάθηκε και πρόσφατα από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών. Η επιδότηση της ανάπτυξης θα πρέπει να προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αντίστοιχη με εκείνη που νομοθετήθηκε για τις φαρμοκοβιομηχανίες. Είναι ένα μέτρο το οποίο θα βοηθήσει αυτούς που θέλουν να επενδύσουν περαιτέρω ώστε να έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη, αλλά θα πρέπει να εξετασθεί με όρους και προϋποθέσεις που να μη διαταράζουν την ισονομία και να μη δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού ανάμεσα στους παρόχους υπηρεσιών υγείας.
Έχουμε συνεισφέρει σαν κλάδος που παρέχει υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας τα μέγιστα, με αυτοθυσία και αυταπάρνηση ακόμα και εν μέσω πανδημίας.
Και εμείς δεν πήραμε τίποτα παραπάνω, πέραν μίας περικοπής δαπανών για το Α΄εξάμηνο του 2020 που μεσοσταθμικά ξεπερνάει το 35% (αν συνυπολογίσει κανείς και το rebate)....




 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΣΚΕ                                                                Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΣΙΠΥ
Φ.Ν.ΠΑΤΣΟΥΡΑΚΟΣ                                                                 Θ.ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΣΙΔΙΚ                                                             Ο ANTIΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΙΔΙ
Ι.ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ                                                                       Π. ΝΤΟΥΝΑΣ        

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ
Α. ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ


Αθήνα, 18-5-2021

Κοινοποίηση απάντησης ΠΟΣΙΠΥ

Όπως μας γνωστοποίησε ο ΙΣ Κω,  η FRAPORT που έχει υπογράψει την εκμετάλλευση 20 αεροδρομίων στην Ελλάδα (εκτός του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ)  έχει παραχωρήσει 50τμ. σε κάθε αεροδρόμιο (Ρόδου, Σαντορίνης, Κω, Θεσσαλονίκης, Σάμου, Κεφαλονιάς κλπ), προκειμένου στον ελάχιστο δυνατό χρόνο να στηθούν εργαστήρια με βοηθητικούς ενδεχομένους εξωτερικούς χώρους για λήψη και εκτέλεση εξετάσεων Covid 19.

Στο ερώτημα του ΙΣ Κω προς την Ομοσπονδία μας για την αναγκαιότητα έκδοσης κάποιας ειδικής άδειας, στείλαμε την κατωτέρω απάντηση:

Αθήνα 17-5-2021  
 Α.Π. : 212


ΠΡΟΣ:  Πρόεδρο και ΔΣ Ιατρικού Συλλόγου  Κω
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:  ΠΙΣ, όλους του ΙΣ της Ελλάδας και Υπουργείο Υγείας


ΘΕΜΑ:  Αδειοδότηση χώρου λήψης δειγμάτων και εκτέλεσης εξετάσεων Covid-19


Κυρία Πρόεδρε και αγαπητά μέλη του ΔΣ
Όσον αφορά το θέμα που μας θέσατε που αφορά την Αδειοδότηση χώρου λήψης δειγμάτων και εκτέλεσης εξετάσεων Covid-19,  έχουμε να σας απαντήσουμε τα εξής:

1) Βάσει του ΠΔ 84/2001 και της ΥΑ Υ3β/ΓΠ/οικ.55762 ΦΕΚ 102Β/2-7-14 στο άρθρο 1 στους «Ορισμούς»
Ορίζεται ότι: «Διαγνωστικό εργαστήριο βιολογικών υλικών είναι χώρος κατάλληλα διαρρυθμισμένος και εξοπλισμένος, σύμφωνα με τα παραρτήματα Α και Β του παρόντος Π.Δ/τος, όπου γίνονται δεκτοί οι ασθενείς από ιατρό με ειδικότητα βιοπαθολογίας ή κυτταρολογίας ή παθολογοανατομικής, προς εξέταση, στα πλαίσια άσκησης διαγνωστικής εργαστηριακής ιατρικής, σε βιολογικά υλικά, σύμφωνα με τους κανόνες της ιατρικής επιστήμης.»

2) Στο ίδιο ΠΔ 84 /2001 (ΦΕΚ 70Α) στο άρθρο 14 στις  ειδικές απαγορεύσεις προβλέπεται ότι απαγορεύεται: «θ. H διακίνηση δειγμάτων αίματος εκτός των εγκαταστάσεων του φορέα παροχής υπηρεσιών Φ.Π.Y. ή της Kλινικής που παρέχει υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, για τη διενέργεια αναλύσεων από εργαστήρια τρίτων προσώπων (Φασόν). Εξαίρεση συγχωρείται μόνο για εντελώς εξειδικευμένες ή δαπανηρές εξετάσεις, που εκφεύγουν της ύλης του μέσου εργαστηρίου, με την προϋπόθεση οτι ο φορέας Π.Φ.Y. έχει υποβάλλει στην αρμόδια υπηρεσία, για την ενημέρωση της άδειας λειτουργίας, έγγραφη αίτηση με κατάλογο των παραπάνω εξετάσεων και έχει λάβει ειδική άδεια για τη διακίνηση των δειγμάτων σε άλλο συγκεκριμένο φορέα Π.Φ.Y. ή σε συνεταιρισμό φορέων παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Y., που έχουν νόμιμη άδεια, κατά τις διατάξεις του παρόντος, να εκτελούν τις εξετάσεις αυτές »

3)  Στον Ν. 4025 ΦΕΚ 228Α/2-11-11 στο άρθρο 34 αναφέρεται: «Γ. τα εργαστήρια επεξεργασίας βιολογικών δειγμάτων για λογαριασμό άλλων φορέων υγείας υποχρεούνται εντός διετίας από την έναρξη ισχύος του παρόντος να διαπιστευτούν για τις εξετάσεις που εκτελούν με ISO 15189 ή οποιαδήποτε νεώτερη έκδοσή του.»

4) Στον Ν.4461 ΦΕΚ 38Α/ 28-3-17 στο άρθρο 100 αναφέρεται ότι: « Δεν επιτρέπεται η καθοιονδήποτε τρόπο λειτουργία χώρων διενέργειας αιμοληψιών ή και προσωρινής φύλαξης δειγμάτων αίματος, (αιμοληπτηρίων) εκτός της εγκατάστασης των ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών. Οι κατά τόπους Ιατρικοί Σύλλογοι δεν επιτρέπεται να χορηγούν αποφάσεις έγκρισης για την λειτουργία χώρων λήψης αιμοληψίας – αιμοληπτηρίων εκτός των  διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών… »
Εκ της ως άνω παρατιθέμενης ισχύουσας νομοθεσίας συμπεραίνουμε τα εξής:
1) Είναι νομοθετημένη η λειτουργία των ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών ως χώροι όπου εκτελούνται ιατρικές εξετάσεις σε ανθρώπινα βιολογικά υλικά (αίμα, ούρα, εκκρίματα, πύον, επιχρίσματα κλπ)  φυσικά ανεξάρτητα από τις επιστημονικές διαδικασίες και τα όργανα που απαιτούνται για την εκτέλεση των απαιτουμένων εξετάσεων (όπως Βιοχημικοί, ανοσολογικοί, μοριακοί,  αιματολογικοί αναλυτές, κλίβανοι, μικροσκόπια κλπ).
2)  Απαγορεύεται η μεταφορά των προς εξέταση δειγμάτων  σε άλλο εργαστήρια, (πλην των αναφερομένων εξαιρέσεων).
Στις δε εξαιρούμενες περιπτώσεις το τρίτο εργαστήριο (Φασόν) πρέπει να είναι διαπιστευμένο με ISO 15189.
3)  Απαγορεύεται η λειτουργία χώρων διενέργειας αιμοληψιών ή και προσωρινής φύλαξης δειγμάτων αίματος, (αιμοληπτηρίων) εκτός της εγκατάστασης των ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών.
Φυσικά εδώ ο νομοθέτης ορίζοντας το μείζον «αιμοληψίες και αιμοληπτήρια» συμπεριλαμβάνει και το έλασσον που είναι και τα λοιπά βιολογικά υλικά (ούρα, εκκρίματα, νύχια, κλπ).
4)  Δεν έχει νομοθετηθεί  μέχρι σήμερα ο ορισμός, οι  όροι και διαδικασίες  ύπαρξης ξεχωριστού «Μοριακού Εργαστηρίου»  ως αυτόνομη μονάδα στο πλαίσιο της Ιδιωτικής ΠΦΥ,  αλλά εντάσσεται ως επιστημονικό λειτουργικό τμήμα εντός των ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών . 
Επομένως:
 Κατά την άποψή μας οι χώροι για τους οποίους ερωτώμεθα  ( για την διενέργεια εξετάσεων  Covid 19 ) οφείλουν να λειτουργούν βάσει της κείμενης νομοθεσίας ως        Διαγνωστικά εργαστήρια βιολογικών υλικών  (ανεξάρτητα με το ποιες και πόσες εξετάσεις προτίθενται ή δηλώνουν ότι θα κάνουν), λαμβάνοντας την αντίστοιχη  Άδεια – Βεβαίωση λειτουργίας από την αδειοδοτούσα Αρχή (Ιατρικός Σύλλογος) με όλους τους απαιτούμενους όρους των πολεοδομικών διατάξεων για την χωροθέτηση της μονάδας, την διαρρύθμιση και τους χώρους, τα μέτρα, το προσωπικό, τον εξοπλισμό κλπ  έτσι όπως ακριβώς  ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.  
Επίσης  απαγορεύεται ρητά η καθ’ οιονδήποτε τρόπο αδειοδότηση χώρου μόνο για λήψη δειγμάτων και μεταφορά του σε κάποιο εργαστήριο.
Συμπερασματικά, η απάντησή μας στον ερώτημά σας είναι « Ναι επιβάλλεται η αδειοδότηση των συγκεκριμένων χώρων, ως ιδιωτικών διαγνωστικών εργαστηρίων βιολογικών υλικών με όλους τους όρους και κανόνες που ορίζει η κείμενη Νομοθεσία ».

Επισυνάπτεται η Νομοθεσία:
1)  ΠΔ 84/2001
2) ΥΑ 55762 ΦΕΚ 102Β/14
3) ΥΑ 72218/ ΦΕΚ2302Β/14
4) Ν. 4025 ΦΕΚ 228Α/11
5) Ν. 4461/ ΦΕΚ38α/17


Για το  ΔΣ


        Ο Πρόεδρος                        Ο Γεν. Γραμματέας
Θ. Χατζηπαναγιώτου                    Σπ. Κραμποβίτης

Προς
ΠΙΣ
Όλους τους ΙΣ
ΠΕΙΒ
ΕΕΙΒ-ΕΙ
MEDISYN
ΠΦΣ και παράκληση για κοινοποίηση σε όλους τους φαρμακευτικούς συλλόγους της χώρας
Μ.Μ.Ε.
Υπουργό Υγείας, κ. Βασ. Κικίλια
Γεν. Γραμματέα Π.Φ.Υ. Υπ. Υγείας, κ. Μ. Θεμιστοκλέους
Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Αδ. Γεωργιάδη


Αθήνα 17/05/2021   
Αρ. Πρωτ. : 211    

    
ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΘΕΜΑ:  Η διάθεση των self-test μέσω του Λιανεμπορίου


Η πληροφόρηση από τα ρεπορτάζ του έγκριτου και σοβαρού Τύπου φέρνει στο φως της δημοσιότητας  την είδηση για την πρόθεση της Κυβέρνησης να αναθέσει την διαδικασία διανομής, ελέγχου , πιστοποίησης και ενημέρωσης  των self-test  των πολιτών…  στο Λιανεμπόριο !!!
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα :
1) Τον  έλεγχο του «προϊόντος», της ταυτότητας του πελάτη, το δικαίωμα λήψης του self-test, τα προσωπικά του στοιχεία (Ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΤ, επάγγελμα κλπ), καθώς και την ενημέρωση της ηλεκτρονικής βάσης,   θα αναλαμβάνει… ο υπάλληλος του Σουπερμάρκετ !!!
2) Τον δε εφοδιασμό του Λιανεμπορίου θα αναλάβει … ο Στρατός !!!
Και μόνο το άκουσμα αυτής της είδησης,  στην αρχή προκαλεί γέλωτα και μετά θυμό από την έλλειψη σοβαρότητας αυτών των παραγόντων που εισηγούνται και διαρρέουν τέτοιες προτάσεις.

Επειδή όμως εδώ είναι Ελλάδα και το πιο απίθανο πράγμα πρέπει μα αντιμετωπίζεται  σαν πραγματικό γεγονός, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1) Τα self-test δεν είναι σοκολάτες, πάνες ή απορρυπαντικά ούτε καφέδες για να πωλούνται σε σουπερμάρκετ και κιόσκια, την στιγμή που ακόμη και οι ασπιρίνες έχουν αποσυρθεί.
2) Πρόκειται για ευαίσθητα προϊόντα, υψηλής τεχνολογίας που απαιτούν ειδικούς χειρισμούς αποθήκευσης και διάθεσής των,  που ξεφεύγουν πολύ από τις προδιαγραφές των κοινών καταστημάτων και των ικανοτήτων του απλού υπαλλήλου  του καταστήματος.
3) Εδώ δεν πρόκειται για απλή πώληση κάποιου προϊόντος, αλλά για διάθεση συγκεκριμένου διαγνωστικού τεστ, σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού, κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες ασφάλειας, προσωπικών δεδομένων, εχεμύθειας, έλεγχου, παράδοσης, καταγραφής και κεντρικής ενημέρωσης του αντίστοιχου δημόσιου φορέα.
Επομένως είναι αδύνατον ένας απλός υπάλληλος να αναλάβει το βάρος της ευθύνης ενός ατόμου που επιβάλλεται να διαθέτει την υπευθυνότητα, την εμπειρία και την ευχέρεια χρήσης Η/Υ ώστε να αντιλαμβάνεται τι δίνει, σε ποιόν τα δίνει, γιατί τα δίνει, με ποιες προϋποθέσεις, τι στοιχεία κρατά, που τα καταγράφει, πως τα  καταγράφει ποιούς ενημερώνει.
4) Ποιές εγγυήσεις μπορούν να παρέχουν οι Λιανέμποροι προς τους πολίτες ότι θα τηρούν όλους του κανόνες της ασφαλείας διακίνησης  και διάθεσης του αντιδραστηρίου, της σωστής καταγραφής στοιχείων και δεδομένων,  της τήρησης  των προσωπικών δεδομένων και του ιατρικού απορρήτου; … καμία.
5)  Η μαζική και ανεξέλεγκτη διάθεση υλικών αυτοδιαγνωστικών τεστ, από οπουδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο, οδηγεί σε κατάχρηση, αναξιοπιστία των αποτελεσμάτων για να καταλήξει στην απαξίωση και αυτοκατάργηση του μέτρου.
6)  Η δικαιολογία  «να εξυπηρετηθεί»  ο πολίτης … ο τουρίστας…  δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στους κινδύνους και την σοβαρότητα της αντιμετώπισης μιάς τόσο σκληρής και επικίνδυνης πανδημίας.
Το μόνο που ίσως διαφαίνεται σ’ αυτή την προσπάθεια είναι βεβιασμένες κινήσεις! Που τελικά… πού αποσκοπούν και τι προβλήματα δημιουργούν;

Πιστεύουμε ότι από την στιγμή που το Κράτος αποφάσισε να οργανώσει  την υγειονομική του άμυνα απέναντι στην  πανδημία, στηριζόμενη και σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης,
τότε πρέπει να το κάνει σωστά.
Η διάθεση η διανομή και η καταγραφή των self-test πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από ελεγχόμενους και ασφαλείς χώρους όπως είναι τα φαρμακεία, οι Δημόσιες δομές υγείας ή και όσες Ιδιωτικές  δομές υγείας το θελήσουν.

Όσον αφορά  αυτή καθ’ εαυτή την θέση των Εργαστηριακών γιατρών απέναντι στην εφαρμογή  διαδικασιών αυτοδιάγνωσης με self-test,  θέλουμε να τονίσουμε ότι μετά και από αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα από την εφαρμογή του μέτρου, και των διαπιστώσεων που έχουμε κάνει στα εργαστήρια μας και με την εργαστηριακή μας εμπειρία,  δυστυχώς επιβεβαιώνεται  και επαυξάνεται η αντίθεσή μας στην χάραξη υγειονομικής πολιτικής που στηρίζεται σε μη ακριβή, μη ελεγχόμενα και αναξιόπιστα στοιχεία, όπως αυτά, μέσω της αυτοδιάγνωσης των πολιτών.



 
Για  το  ΔΣ

        Ο Πρόεδρος                        Ο Γεν. Γραμματέας
Θ. Χατζηπαναγιώτου                    Σπ. Κραμποβίτης

Προς:    
Γενικό Δ/ντη Ε.Ο.Π.Υ.Υ., κ. Γ. Αγγούρη

Αθήνα, 14/05/2021
Αρ. Πρωτ. : 210


Αίτημα παράτασης της υποβολής της δαπάνης μηνός Απριλίου 2021



Αγαπητέ Διευθυντή,

Μετά από αιτήματα που είχαμε από παρόχους υγείας διαγνωστικά εργαστήρια, παρακαλούμε θερμά για την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής και αποστολής της δαπάνης Απριλίου 2021 μέχρι τις 28/05/2021.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.




      Ο Πρόεδρος                               Γεν. Γραμματέας
  Θ. Χατζηπαναγιώτου                         Σπ. Κραμποβίτης

Αναζήτηση

Τελευταία Άρθρα

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 790 guests και κανένα μέλος

Designed and Developed by WebRely