Πλατφόρμα εγγραφής ιατρών-μελών του ΙΣΑ για την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ

 


ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Σας κοινοποιούμε την εξουσιοδότηση που πρέπει να
συμπληρώσετε και να αποστείλετε στον οικείο Ιατρικό
Σύλλογο, ώστε όλοι οι Ιατρικοί Σύλλογοι μαζί να
προβούν σε διαπραγμάτευση και συμφωνία νέων όρων
συλλογικής σύμβασης με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Πατήστε εδώ

 

Επικοινωνήστε


 

banner privacy

 

 

Προσφορά Taseis Management για εφαρμογή ISO 9001

Μορφή pdf

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Αθήνα, 28/02/2013

Προς

Αρ. Πρωτ.: 98

Πρόεδρο Ε.Ο.Π.Υ.Υ., κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο

Κοινοποίηση

Δ/νση Πληροφορικής Ε.Ο.Π.Υ.Υ., κ. Γ. Αγγούρη

Προσαρμογή τιμών στο e – ΔΑΠΥ για τις αξονικές και τις μαγνητικές τομογραφίες, βάσει των μηχανημάτων που διαθέτει ο κάθε πάροχος

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουν προσαρμοστεί στο e – ΔΑΠΥ οι τιμές των παρακλινικών εξετάσεων βάσει των ασφαλιστικών τιμών που είχαν εξαγγελθεί με το υπ’ αριθμόν 49976 της 05/12/2012 έγγραφο σας, αλλά δεν έχουν προσαρμοστεί αντιστοίχως ορθά οι ασφαλιστικές τιμές που αφορούν τις αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες, βάσει των τομών και των Tesla αντιστοίχως.

Παρακαλούμε όπως προβείτε στην άμεση διόρθωση των τιμών στις εξετάσεις αυτές, βάσει των στοιχείων που σας έχουμε αποστείλει για τα μηχανήματα που έχει ο κάθε συμβεβλημένος με τον Οργανισμό πάροχος.

Ο Πρόεδρος                  Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου Ι. Κλεινάκης

 

 

Αθήνα, 26/02/2013

 

Ενημερωτικό Σημείωμα

   Αγαπητοί Συνάδελφοι,

 

   Σας ενημερώνουμε πως λάβαμε απάντηση από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. σχετικά με την λανθασμένη αλλαγή των τιμών στο e – ΔΑΠΥ, με την οποία μας ενημερώνουν πως έχουν ενημερωθεί για το πρόβλημα που ανέκυψε και ότι τις επόμενες ημέρες θα επιλυθεί.

 

Ο Πρόεδρος              Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                 Ι. Κλεινάκης

 

   Προς τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ,                                                                                                                         Αθήνα, 26/02/2013

κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο                                                                                                                                         Αρ. Πρωτ. 97


Διόρθωση τιμών στο E - ΔΑΠΥ


    Σας αποστέλλουμε το επισυναπτόμενο έγγραφο σας και παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε για την πιστή εφαρμογή του.
    Ο λόγος της παρέμβασής μας αυτής είναι επειδή το e- ΔΑΠΥ, σε αντίθεση μετά τα όσα προβλέπει το έγγραφό σας, αφαιρεί από την ασφαλιστική τιμή το 15 % της τιμής του κρατικού τιμολογίου και όχι το 15 % της ασφαλιστικής τιμής.

   Παρακαλούμε για την άμεση διόρθωση των τιμών στο ηλεκτρονικό σύστημα.

Συμμετοχή ασφαλισμένων και αποζημίωση ιδιωτών ( Μορφή pdf )

 Ο Πρόεδρος              Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                 Ι. Κλεινάκης

Αθήνα, 25/02/2013

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

 

   Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως όλα τα μέλη του Δ.Σ. αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με εσάς. Απλήρωτα ΤΣΑΥ, τηλέφωνα, προμηθευτές των εργαστηρίων μας και άλλα τέτοια προβλήματα που απορρέουν από την μη έγκαιρη αποπληρωμή των οφειλομένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και των άλλων ασφαλιστικών οργανισμών που προϋπήρχαν  του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Αντιλαμβανόμαστε πως είναι να οφείλεις και να μην μπορείς να πληρώσεις τις υποχρεώσεις σου γιατί και εμείς στο ίδιο ακριβώς καζάνι βράζουμε!!! Είναι δε ιδιαίτερα βαρύ και ψυχοφθόρο να δεχόμαστε τις διαμαρτυρίες σας για πράγματα που βιώνουμε καθημερινά και να φορτιζόμαστε με περαιτέρω προβλήματα ενώ προσπαθούμε να τα επισημάνουμε στους αρμόδιους φορείς.

   Θα θέλαμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε ότι τα μέλη των Δ.Σ. των Ενώσεων που απαρτίζουν την Π.Ο.Σ.Ι.Π.Υ. και η ίδια ΠΟΣΙΠΥ κάνουν ότι μπορούν είτε μέσω αναφορών, είτε κατ’ ιδίαν συναντήσεων με τους καθ’ όλα αρμόδιους για να προστατεύσουμε τα συμφέροντα των εργαστηριακών γιατρών.

   Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε ότι όποιος θέλει να αναφέρει το οποιοδήποτε πρόβλημα του, μπορεί να στέλνει επιστολές είτε διαμαρτυρίας, είτε καταγγελίας, είτε οτιδήποτε άλλο θέλει στους καθ’ όλα αρμόδιους ( Υπουργείο Υγείας – Αριστοτέλους 19, Αθήνα και φαξ 210-5239101 και 210-5231707 και Ε.Ο.Π..Υ.Υ.- Λεωφ. Κηφισίας 39, Μαρούσι και φαξ 210-6871789) και φυσικά και στο δικό μας e-mail ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) να λαβαίνουμε γνώση και να συντονίζουμε το έργο μας.

   Μια τέτοια μαζική και συνεχής όχληση και το έργο των συμβουλίων των σωματείων θα βοηθήσει αφού θα δείχνει στους αρμόδιους ότι τα προβλήματα δεν είναι στα μυαλά κάποιον γραφικών που τους τα μεταφέρουν αλλά είναι προβλήματα που απασχολούν μια ολόκληρη κοινωνική ομάδα και έτσι αντί να προκαλείτε σε εμάς αϋπνία θα την προκαλείτε στους υπαίτιους της συμφοράς που μας έχει βρει.

 

Ο Πρόεδρος                              Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                                 Ι. Κλεινάκης

18/02/2013

   Προς Πρόεδρο Ε.Ο.Π.Υ.Υ.,                                                                                                                                                                      Αρ. Πρωτ.:96

κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο

 

Θα οδηγηθούμε στη φυλακή!

   Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

 

  Λάβετε υπόψη σας ότι οι εργαστηριακοί ιατροί λόγω της συστηματικής καθυστέρησης εξόφλησης των οφειλομένων του 2012, καθώς και των οφειλομένων των προηγούμενων ετών από τους υπάρχοντες τότε Φ.Κ.Α. κινδυνεύουν όχι μόνο να βάλουν λουκέτο στη μοναδική πηγή εσόδων τους, αλλά και να οδηγηθούν στη φυλακή λόγω της μη αποπληρωμής κατά συνέπεια, των δικών τους οφειλομένων σε τρίτους (χαράτσια, Δ.Ε.Η, εφορία, ΤΣΑΥ,ΟΤΕ,κλπ).

 

Ο Πρόεδρος                             Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                               Ι. Κλεινάκης

 

Αθήνα, 11/02/2013

Αρ. Πρωτ. : 95

   Προς τον ΕΟΠΥΥ , κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο

 

Εφαρμογή του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα

   Κύριε Πρόεδρε,

 

   Με αφορμή το έγγραφό σας οικ6078/7-2-2013 με το οποίο ενημερώνετε τις περιφερειακές διευθύνσεις σας να παραλαμβάνουν τις αιτήσεις ασφαλισμένων, θα σας παρακαλούσαμε  όπως  ενημερώσετε όλους τους αρμόδιους με τους οποίους τόσο οι εργαστηριακοί γιατροί και τα Διαγνωστικά Εργαστήρια  όσο και οι ασφαλισμένοι σας  συναλλάσσονται, για τη ισχύ του Δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.

   Συγκεκριμένα να επιστήσετε την προσοχή τους στην παρακάτω ενότητα, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθούμε στην πολύ δυσάρεστη θέση  να  στραφούμε στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, για την επιβολή των από τον νόμο προβλεπομένων κυρώσεων.

 

Μετά τιμής

 

 

Ο Πρόεδρος                                                                      Ο Γ. Γραμματέας

 

 

Λεωνίδας  Αναγνώστου                                                         Ιωάννης Κλεινάκης

 

Β.2.10. Αιτήσεις πολιτών-πρωτοκόλληση- διεκπεραίωση

Ο δημόσιος υπάλληλος υποχρεούται να παραλαμβάνει κάθε αίτηση που υποβάλλεται στην υπηρεσία του και να χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής στην οποία περιλαμβάνονται ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που προβλέπονται, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης18. 

[Ν. 2690/1999 άρθρα 12 και δεύτερο (ΚΔΔ, ΦΕΚ 45 Α)]

Απαντά με σαφήνεια, πληρότητα και εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών 19 στα αιτήματα των πολιτών, εξετάζοντας σε βάθος τυχόν παράπονα ή καταγγελίες. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, ο υπάλληλος οφείλει, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: α) τους λόγους της καθυστέρησης, 

β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.

[Σύνταγμα άρθρο 10 παρ. 3, Ν. 2690/1999 άρθρο 4 (ΚΔΔ, ΦΕΚ 45 Α)]

Αν η αίτηση έχει υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία ο υπάλληλος φροντίζειμέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο.

Δεν επιτρέπεται στους υπαλλήλους να αλλοιώνουν, παραποιούν ή παρακρατούν ανοιχτούς αριθμούς πρωτοκόλλου.

Ενόψει της αρχής της χρηστής διοίκησης, τα διοικητικά όργανα οφείλουν να ασκούν τις αρμοδιότητές τους εντός ευλόγου χρόνου. Ακόμη και όταν ο νόμος δεν τάσσει αποκλειστικές προθεσμίες, η διοίκηση δεν δικαιούται να αδρανεί εις βάρος των συμφερόντων των διοικουμένων.

[ΣτΕ 716/1998, ΣτΕ 1216/1992, ΔΕφ ΑΘ 1932/1991 κ.λπ.]

18 Στις περιπτώσεις που δεν τηρούνται οι προθεσμίες για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για πλήρη αποζημίωση, εντός εξήντα (60) ημερών από την παρέλευση της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Οι αιτήσεις αποζημίωσης για θέματα αρμοδιότητας Κεντρικών Υπηρεσιών Υπουργείων υποβάλλονται στην Ειδική Επιτροπή που λειτουργεί στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ενώ στις Ειδικές Επιτροπές που λειτουργούν στις έδρες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων υποβάλλονται αιτήσεις που αφορούν υπηρεσίες του δημόσιου τομέα που λειτουργούν στο γεωγραφικό χώρο ευθύνης τους.

19 Οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεούνται να απαντούν στις αιτήσεις και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερόμενων πολιτών, μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. [Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η ανωτέρω προθεσμία παρατείνεται κατά δέκα (10) ακόμη ημέρες.]

Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια Υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα τους λόγους της καθυστέρησης, τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του για την παροχή πληροφοριών και κάθε άλλη

χρήσιμη πληροφορία.

Οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεούνται να χορηγούν άμεσα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις. Αν η άμεση χορήγησή τους δεν είναι δυνατή, αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο ενδιαφερόμενος, το αργότερο σε δέκα (10) ημέρες. [Κατ’ εξαίρεση, με Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις που έχουν δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, έχουν καθορισθεί ειδικές προθεσμίες για τη διεκπεραίωση πολύπλοκων υποθέσεων.]

Επισημαίνεται ότι η μη έγκαιρη απάντηση σε αιτήσεις και αναφορές πολιτών συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα, σύμφωνα με την περ. ιγ της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του Ν.4057/2012.

 

 

 

 

 

Αναζήτηση

Τελευταία Άρθρα

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 327 guests και κανένα μέλος

Designed and Developed by WebRely