ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Σας κοινοποιούμε την εξουσιοδότηση που πρέπει να
συμπληρώσετε και να αποστείλετε στον οικείο Ιατρικό
Σύλλογο, ώστε όλοι οι Ιατρικοί Σύλλογοι μαζί να
προβούν σε διαπραγμάτευση και συμφωνία νέων όρων
συλλογικής σύμβασης με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Πατήστε εδώ

 

Επικοινωνήστε


 

banner privacy

 

 

Προσφορά Taseis Management για εφαρμογή ISO 9001

Μορφή pdf

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Αθήνα, 07/12/2012

Προς

Υπουργό Υγείας, κ. Αν. Λυκουρέντζο                                                                                                                            Αρ. Πρωτ. : 87

Αναπλ. Υπουργό Υγείας, κ. Μ. Σαλμά

Πρόεδρο Ε.Ο.Π.Υ.Υ., κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο

 

 

ΘΕΜΑ : Επιτροπή Διαπραγμάτευσης βάσει του άρθρου 8 του Ε.Κ.Π.Υ.

   Αναφορικά με την δημιουργία Επιτροπής Διαπραγμάτευσης, όπως αυτή αναφέρεται στον Ε.Κ.Π.Υ. (Νόμος 3054 ) του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., άρθρο 8, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής :

 

  1. Στην Επιτροπή Διαπραγμάτευσης θα πρέπει τουλάχιστον ένα μέλος της να είναι εργαστηριακός γιατρός προτεινόμενος μεταξύ των ιατρών που υπάρχουν σε θεσμικά όργανα και ο οποίος έχει γνώση των ιδιαιτεροτήτων των εργαστηρίων τα κόστη και τις διαδικασίες λειτουργίας τους.
  2. Να ορισθεί ότι διαπραγμάτευση της Επιτροπής θα γίνεται με τα θεσμοθετημένα όργανα που εκπροσωπούν τις εργαστηριακές ειδικότητες και τις ενώσεις τους.

 

Ο Πρόεδρος                                 Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                                  Ι. Κλεινάκης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

   Χθες 4/12  υπήρξε συνάντηση κλιμακίου του Δ.Σ. της ΠΟΣΙΠΥ με τον νέο Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ κ. Παπαγεωργόπουλου για τα προβλήματα του κλάδου των εργαστηρίων. Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα ήταν όμως  σύντομη λόγω έκτακτης απασχόλησης του  Πρόέδρου.

   Από την συζήτηση που περιορίστηκε κυρίως στα οικονομικά ζητήματα της καθυστέρησης των πληρωμών ο κ. Παπαγεωργόπουλος μας είπε ότι γίνεται προσπάθεια  να συγκεντρωθούν χρήματα για να πληρωθούν δύο μήνες  εντός του Δεκεμβρίου χωρίς όμως να υπάρχει συγκεκριμένη δέσμευση ημερομηνίας. Το μόνο για το οποίο αναφέρθηκε ήταν ότι την επόμενη εβδομάδα θα δοθεί η εντολή πληρωμής ενός ή δύο μηνών ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή μας εντός του Δεκεμβρίου.

   Μας είπε ακόμη ότι προσωπικά πιστεύει ότι αδικούμεθα σε σχέση με άλλους παρόχους και ότι αυτή η αδικία  θα προσπαθήσει να  σταματήσει να γίνεται.

   Αναφέρθηκε στις πληρωμές των παλαιών οφειλών ότι  η καταβολή τους θα ξεκινήσει μόλις εκταμιευθεί η δόση  του δανείου και η πληρωμή μας  θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2013.. Αναφέρθηκε οτι θα υπάρξει σχετικό κούρεμα το ύψος του οποίου δεν γνωρίζει. Στην αντίδρασή μας για το κούρεμα δεσμεύτηκε να υποστηρίξει το αίτημα μας περί μη κουρέματος εφ’ όσον  ζητηθεί η γνώμη του

   Γενικά όμως κράτησε  μια επιφύλαξη ότι η πληρωμή των παλαιών θα γίνει εφ’ όσων έχουν γίνει εκκαθαρίσεις !!!!!!!!!!!! Για το σκοπό αυτό έχει ζητήσει να γίνει πρόχειρος λογιστικός έλεγχος των παλαιών οφειλών προκειμένου να μη χαθούν τα κονδύλια , που κινδυνεύουν εάν δεν απορροφηθούν. Σε κάθε περίπτωση πάντως είπε οτι εάν δεν καταστεί δυνατόν να πληρωθούν τα παλαιά  λόγω μή εκκαθάρισης θα χρησιμοποιήσει τα κονδύλια για την εξόφληση του 2012 μια και η τρόικα τους αφήνει τέτοιο περιθώριο.

Του παραδώσαμε  ένα πολυσέλιδο υπόμνημα που το αναρτάμε για να το γνωρίζετε  το οποίο δεσμεύτηκε να μελετήσει.

    Η εκτίμηση μας είναι ότι , εφ’ όσον η διαδικασία  πληρωμής με την συλλογή ασφαλιστικών και φορολογικών ενημερώσεων δεν έχει ξεκινήσει ανεξάρτητα από τις καλές του προθέσεις είναι εξαιρετικά δύσκολο αν όχι αδύνατον να υπάρξει καταβολή πληρωμών εντός του Δεκεμβρίου αφού η γραφειοκρατία έκδοσης και υπογραφής ενταλμάτων  σύμφωνα με τα όσα μέχρις σήμερα γνωρίζουμε  απαιτεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αθήνα, 30/11/2012

Ενημερωτικό Σημείωμα

   Μετά από πληροφόρηση που είχαμε σχετικά με τις καταχωρίσεις των παλαιών οφειλών των ταμείων που εντάχθηκαν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., σας ενημερώνουμε για τα εξής :

1) Η ανακοίνωση αφορά στους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ Προμηθευτές Υγείας και πιστοποιημένους στην εφαρμογή eΔΑΠΥ. Για τους υπόλοιπους Προμηθευτές Υγείας θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.

2) Πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στην εφαρμογή και πλέον σας δίνετε η δυνατότητα να καταχωρείτε οφειλές χωρίς αριθμό πρωτοκόλλου και χωρίς αριθμό απόδειξης.

3) Η οριστικοποίηση γίνεται συνολικά, μία φορά στο τέλος για όλα τα ταμεία. Πριν οριστικοποιήσετε ελέγξτε τις αναλυτικές εγγραφές σας για τυχόν λάθη ή παραλείψεις καθώς μετά δεν υπάρχει δυνατότητα νέας εισαγωγής εγγραφής ή μεταβολής ήδη υπάρχουσας εγγραφής.

4) Για την οριστικοποίηση δεν εκδίδεται αποδεικτικό υποβολής. Δεν καταθέτονται δικαιολογητικά σε κάποιο γραφείο του ΕΟΠΥΥ. Η δήλωσή σας είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική

5) Στην εφαρμογή υποβάλετε όλες τις οφειλές των εντασσομένων στον ΕΟΠΥΥ ταμείων που αφορούν υπηρεσίες σας έως και 31/12/2011 ασχέτως με την ημερομηνία που εκδόθηκε η απόδειξη.

6) Αν δεν έχετε εκδώσει απόδειξη για υπηρεσίες σας που έχετε υποβάλει αυτή θα εκδοθεί όταν θα σας αποδοθούν οι οφειλές αυτές. Στην περίπτωση αυτή επιλέγετε το κουτί 'χωρίς έκδοση απόδειξης'.

7) Ως Δ/νση Πληροφορικής δεν είμαστε σε θέση να σας γνωρίσουμε ποια κατηγορία δαπάνης οφείλετε να επιλέξετε ως Προμηθευτής Υγείας

8) Οι οφειλές από το ΤΥΔΚΥ θα καταχωρηθούν ως οφειλές ΟΠΑΔ.

9) Οι οφειλές από τα ΤΑΠ-ΕΤΒΑ, ΤΑΠ-ΕΤΕ, ΤΑΑΠΤΠΓΑΕ θα καταχωρηθούν ως οφειλές ΤΑΥΤΕΚΩ.

10) Οι οφειλές από τα ΤΣΑΥ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΑΣ, ΤΠΔΑ, ΤΠΔΘ, ΤΥΔΠ, ΤΥΔΕ-ΤΠΔΕ θα καταχωρηθούν ως οφειλές ΕΤΑΑ.

11) Η περίοδος υποβολής αφορά στο διάστημα που παρείχατε τις υπηρεσίες σας.

12) Η ημερομηνία κατάθεσης είναι η ημερομηνία που υποβάλλατε τις δαπάνες σας στον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα.

13) Εφόσον δεν αποδίδετε ΦΠΑ, στο πεδίο 'ποσό χωρίς ΦΠΑ' καταχωρείτε το πλήρες ποσό της δαπάνης σας.

14) Στην περίπτωση που δεν αποδίδετε ΦΠΑ αφήνετε το αντίστοιχο πεδίο (Αναλογούν ΦΠΑ) κενό.

15) Στην περίπτωση που έχετε λάβει προκαταβολή και δεν αποδίδετε ΦΠΑ τότε δηλώνετε στο 'ποσό χωρίς ΦΠΑ' το πλήρες ποσό και στο 'ποσό προκαταβολής' το ποσό που εισπράξατε για την συγκεκριμένη οφειλή. Στο 'Υπόλοιπο ποσό' θα εμφανιστεί το τελικό ποσό που οφείλει το ταμείο προς εσάς. Στην περίπτωση που δεν έχετε εισπράξει προκαταβολή, αφήνετε το αντίστοιχο πεδίο κενό.

16) Το ποσό περικοπής δεν αφορά το ποσό κρατήσεων και φόρων. Συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που είχατε λάβει από τον ασφαλιστικό φορέα ενημέρωση για περικοπές με το ποσό που σας είχε κοινοποιηθεί. Κρατήσεις και φόροι δεν καταχωρούνται.

17) Στην περίπτωση που σε έναν αριθμό πρωτοκόλλου αντιστοιχούν δύο αποδείξεις τότε καταχωρούνται δύο διαφορετικές εγγραφές, μία για κάθε απόδειξη.

18) Η εκχώρηση και ο εκχωρητής συμπληρώνονται μόνο όταν έχετε παραχωρήσει το δικαίωμα της πληρωμής σας σε τρίτους.

19) Τα πεδία 'παρατηρήσεις' συμπληρώνονται με δικά σας σχόλια που θέλετε να γνωστοποιήσετε στον ΕΟΠΥΥ.

Επιπλέον διευκρινήσεις θα αναρτούνται στο site του ΕΟΠΥΥ

Ο Πρόεδρος                            Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                                    Ι. Κλεινάκης

Αθήνα, 23/11/2012

 

Αριθμός Πρωτοκόλλου : 86

 

Προς τους  ΠΑΣIΔΙΚ, και

Σύνδεσμο Φορέων Π.Υ

 

 

   Αξιότιμοι Κύριοι,

 

   Παρά τα συμφωνηθέντα  για από κοινού συνάντηση στα πλαίσια του συντονιστικού και της συντονισμένης  δράσης  με τους αρμοδίους Υπουργούς και Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ,  προτιμήσατε να προχωρήσετε σε μονομερή συνάντηση από κοινού το ΠΑΣΙΔΙΚ με  τον Σύνδεσμο Φορέων Π.Υ.,  αποκλείοντας την ΠΟΣΙΠΥ που είναι και η πολυπληθέστερη  συνιστώσα του Συντονιστικού .

   Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την στάση αυτή, η οποία ήταν αντιδεοντολογική και θα αποδειχτεί εις βάρος των συμφερόντων και της ενότητας του κλάδου μας, ανεξάρτητα από τα προσχήματα που πιθανόν να επικαλείστε.

   Η ΠΟΣΙΠΥ μετά από αυτήν την συμπεριφορά θα επανεξετάσει την στάση της απέναντι σας και απέναντι στο συντονιστικό, χωρίς να θεωρεί πλέον ότι δεσμεύεται  για τις θέσεις που θα υποστηρίζει εφ’ εξής.

 

Ο Πρόεδρος                        Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                         Ι.Κλεινάκης

 

 

Αθήνα, 20/11/2012

Ενημερωτικό Σημείωμα

   Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε  ότι την 1η Νοεμβρίου 2012 ξεκίνησε ο δεύτερος απογραφικός κύκλος του Υγειονομικού Χάρτη, όπου στο http://register.healthsurvey.gr θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την αίτηση απόδοσης προσωπικών κωδικών, με τους οποίους θα μπορέσετε να ολοκληρώσετε την απογραφή του εργαστηρίου σας.

   Η καταχώρηση των στοιχείων θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους Έλληνες.

   Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή πληροφορία , μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Υποστήριξης του Υγειονομικού Χάρτη  για τον ιδιωτικό τομέα, το οποίο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις  9:00 – 20.00 και τα τηλέφωνα είναι : 1142 ή στο 210-4895004.

 

Ο Πρόεδρος                                                                                        Ο Γεν. Γραμματέας

Λ. Αναγνώστου                                                                                           Ι. Κλεινάκης

Αναζήτηση

Τελευταία Άρθρα

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 129 guests και κανένα μέλος

Designed and Developed by WebRely